ISTORIA COMPANIEI

100 de ani și… continuă!

Istoria companiei BURDA se scrie de peste 100 de ani. Incepută ca o afacere de familie specializată pe tipărituri, Hubert Burda Media a ajuns sa fie o companie de top mondială, prezentă în mai multe domenii, de la editare de publicații de succes, până la producții radio și tv, webhosting, marketing direct.

A trecut deja jumătate de secol de cand doamna Aenne Burda – „Regina secretă a modei germane” (prima femeie in Baden-Wurttemberg căreia i-a fost înmânată Marea Cruce de merit a Germaniei, pentru „deosebita contribuție la dezvoltarea conștiinței de sine a modei”) a înființat revista Burda Moden, contribuind decisiv la înflorirea economică a unei țări devastate de consecințele războiului. Astăzi, Burda Style este publicată în 17 limbi în 99 de țări diferite din întreaga lume.

04_Weltkarte Punkte_blauer RGB

O companie dinamică

Burda este mai mult decat un nume. Este o editură ale cărei reviste apar din Occident până în Asia și America de Sud. Este editura care a crezut în Est la fel de mult ca și în Vest și care a impus o tradiție pe piața revistelor: calitate și respect pentru cititori!

Compania Burda International este activă pe 17 piețe, publică în prezent peste 230 de reviste și oferă un număr mare de servicii media digitale. Burda International este un publisher de marcă în Europa Centrală și de Est, cu o extindere rapidă și pe piețele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucrează pentru Burda International.

În România, Burda este prezentă pe piață din 1999. În acest moment Burda tipărește peste 30 reviste periodice, 70 de ediții speciale și are o rețea națională de difuzare.

Anul 2006 este cel în care Burda Romania a preluat compania romanească Casa Lux și a inclus în portofoliul său câteva reviste foarte cunoscute și apreciate de publicul cititor din România, cum ar fi Practic în Bucătărie, Practic Idei pentru casă, grădină și apartament, Cărticica Practic(ă), Casa Lux și Draga mea pentru copii.

În 2013, Burda achiziționează toate activitățile Sanoma Hearst în România, îmbogățindu-și portofoliul cu titluri precum FEMEIA., Cosmopolitan, Marie ClaireMami, National Geographic, Men's Health sau Harper's Bazaar, ducând astfel la crearea unuia dintre cele mai mari trusturi media din țară, cu peste 35 de titluri și mai mult de 40 de servicii media on-line. Cu această achiziție, Burda România își asumă un rol de lider în segmentele de reviste internaționale de lifestyle, de lux și în cele de masă.