ISTORIA COMPANIEI

100 de ani și… continuă!

Istoria companiei BURDA se scrie de peste 100 de ani. Incepută ca o afacere de familie specializată pe tipărituri, Hubert Burda Media a ajuns sa fie o companie de top mondială, prezentă în mai multe domenii, de la editare de publicații de succes, până la producții radio și tv, webhosting, marketing direct.

A trecut deja jumătate de secol de cand doamna Aenne Burda – „Regina secretă a modei germane” (prima femeie in Baden-Wurttemberg căreia i-a fost înmânată Marea Cruce de merit a Germaniei, pentru „deosebita contribuție la dezvoltarea conștiinței de sine a modei”) a înființat revista Burda Moden, contribuind decisiv la înflorirea economică a unei țări devastate de consecințele războiului. Astăzi, Burda Style este publicată în 17 limbi în 99 de țări diferite din întreaga lume.

04_Weltkarte Punkte_blauer RGB

O companie dinamică

Burda este mai mult decat un nume. Este o editură ale cărei reviste apar din Occident până în Asia și America de Sud. Este editura care a crezut în Est la fel de mult ca și în Vest și care a impus o tradiție pe piața revistelor: calitate și respect pentru cititori!

Compania Burda International este activă pe 17 piețe, publică în prezent peste 230 de reviste și oferă un număr mare de servicii media digitale. Burda International este un publisher de marcă în Europa Centrală și de Est, cu o extindere rapidă și pe piețele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucrează pentru Burda International.

În România, Burda este prezentă pe piață din 1999. În acest moment, Burda România tipărește zeci de numere lunar și nenumărate ediții speciale anual, toate titlurile ilustrând credința noastră de bază: calitate pentru cititori.

Anul 2006 este cel în care Burda Romania a preluat compania autohtonă Casa Lux și a inclus în portofoliul său câteva reviste foarte cunoscute și apreciate de publicul cititor din România, precum faimosul brand Practic în Bucătărie.

În 2012, Burda achiziționează activitățile unui alt trust de presă, îmbogățindu-și portofoliul cu titluri precum FEMEIA.CosmopolitanMarie ClaireHarper's Bazaar sau National Geographic, ducând astfel la crearea unuia dintre cele mai mari trusturi media din țară, cu numeroase produse media print și on-line.